Італійський бренд ароматів для будинку Culti Milano був створений архітектором Алессандро Аграте, завдяки його світосприйняттям, яке випередило свій час. Ідея про те, що простору і об'єкти можуть мати свій власний аромат, що можна оточити себе запахами серед красивих речей в інтер'єрі, привела в 1988 році Аграте до дослідження зв'язку між світом дизайну і світом почуттів. За останні 30 років цей проект про культуру і стилі йшов за ретельно продуманим творчому шляху, що дозволило йому стати брендом з яскраво вираженим особистим характером. «Culti - це можливість вибрати власний аромат, який буде супроводжувати вас у будинках і в житті». Бренд пропонує нову концепцію: складні букети не потрібні, коли є доступ до таких простих і впізнаваним ароматів, подарованим нам природою і Італією. Кожен аромат ретельно розроблений, щоб він міг гармоніювати з усіма іншими запахами. Природа надихає творити дива з дуже невеликою кількістю інгредієнтів. Неймовірно прості аромати, в яких можна дізнатися один, головний інгредієнт екстра-класу, супроводжуваний дрібкою інших, які або підкреслюють, або пом'якшують його. Палички з ротанга як дифузор були винайдені брендом в 1990 році. Поряд з флаконами, що нагадують традиційні пляшки з молоком, ротангові палички стали елегантними і простими предметами дизайну. Ці символічні об'єкти переплітають світ дизайну з емоційною сферою.